zaterdag, november 12, 2005

Nieuw-Zeeland - Dag 9 - Op het ijs

Hoe verder we gaan, des te gevaarlijker het wordt. Zie je de serieuze outfit die Natalia draagt? Gek genoeg wordt het niet veel kouder; ik draag nog steeds mijn korte broek en t-shirt. Ik heb wel de regenjas en voor de zekerheid een trui meegenomen, die ik zeker nodig ga hebben. Ook hebben we inmiddels wandelstokken gekregen en een soort van spikes, die we m.b.v. bandjes om onze schoenen hebben gebonden. Deze spikes geven ons meer grip op het ijs; iets wat we duidelijk nodig hebben. We hebben een leuke, interessante, internationale groep, waaronder twee Finnen. Een van deze Finnen draagt twee camera's om zijn nek een hij is onafgebroken verwikkeld in allerlei problemen, variërend van het kwijtraken van zijn wandelstok, tot het *net niet* in een gat in het ijs vallen, bijna naar beneden donderen en ga zo maar door. Natalia en ik noemen hem De Gevaarlijke Man. Als we straks gaan afdalen, zullen we hem voor ons laten gaan, omdat we allebei bang zijn dat hij naar beneden zal vallen (en als-ie dan achter ons loopt, valt-ie op ons! ;-). Brrrrr! Posted by Picasa

Geen opmerkingen: